EDI – Electronic Data Interchange

EDI – Electronic Data Interchange

Ανταλλάξτε ηλεκτρονικά δεδομένα και παραστατικά με τους συνεργάτες σας, ανεξάρτητα από το σύστημα ή την εφαρμογή που χρησιμοποιούν. Αυτόματα. Χωρίς χειροκίνητες καταχωρήσεις, καθυστερήσεις και λάθη.

EDI

Η ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ επιχειρήσεων (EDI), δεν είναι κάτι καινούργιο. Υπάρχει εδώ και χρόνια σε πολλές μορφές και εξυπηρετεί διαφορετικούς στόχους και ανάγκες.

Η πιο συνηθισμένη λειτουργία του EDI είναι μεταξύ πελάτη και προμηθευτή για τις ανάγκες παραγγελιοδοσίας και λήψης των νόμιμων παραστατικών.

Για παράδειγμα ο πελάτης καταχωρεί στο μηχανογραφικό τους σύστημα μια παραγγελία αγοράς για κάποιον προμηθευτή του. Η παραγγελία αυτή αποστέλλεται μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας EDI στον προμηθευτή και καταχωρείται επίσης αυτόματα στο δικό του πρόγραμμα.  Όταν η παραγγελία εκτελεστεί και δημιουργηθούν  τα αντίστοιχα παραστατικά (Τιμολόγια ή/και Δ.Αποστολής) αυτά αποστέλλονται πάλι αυτόματα και καταχωρούνται στο πρόγραμμα του πελάτη.

EDI

Το EDI αποφέρει οικονομικά οφέλη στις επιχειρήσεις , τα οποία είναι πολύ σημαντικά. Όλα τα έξοδα που σχετίζονται με το χαρτί, την εκτύπωση, την αποθήκευση, την καταχώριση, την αποστολή και παραλαβή εγγράφων, μειώνονται ή και εξαλείφονται εφόσον γίνεται χρήση των EDI συναλλαγών, μειώνοντας τις δαπάνες μεταφοράς ως και 35%.

Σημαντικά πλεονεκτήματα του EDI είναι και εκείνα της ταχύτητας και της ακρίβειας. Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε δευτερόλεπτα αντί για ημέρες ή εβδομάδες χρόνου αναμονής των ταχυδρομικών υπηρεσιών. Μιας και βελτιώνεται η ποιότητα των δεδομένων, μειώνεται η πιθανότητα λαθών στις συναλλαγές κατά 30 με 40%. Συγκεκριμένα, εξαλείφονται τα προβλήματα που έχουν σχέση με ακατάληπτα fax, χαμένες παραγγελίες ή και λανθασμένες τηλεφωνικές συνομιλίες, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στο προσωπικό σας από το να προσπαθεί να «βγάλει άκρη» με λανθασμένα δεδομένα.

Η χρήση του EDI μειώνει τον κύκλο «παραγγελία-πληρωμή» ως και 20%, βελτιώνοντας αφενός την ποιότητα και τον χρόνο των συναλλαγών με τους πελάτες-συνεργάτες σας και αφετέρου, τη σχέση της επιχείρησής σας μαζί τους.

New Software

New Software & EDI

Σε συνεργασία το τμήμα ECOS της Softone, ολοκληρώσαμε με επιτυχία τη διασύνδεση EDI σε πελάτη μας.  Πρόκειται για μια εισαγωγική και εμπορική επιχείρηση, η οποία μεταξύ άλλων έχει πελάτη την αλυσίδα Praktiker στην Ελλάδα.

Από την αρχή του 2019 και σε καθημερινή βάση, όλες οι παραγγελίες από τα διάφορα καταστήματα Praktiker σε όλη την Ελλάδα, αποστέλλονται μέσω EDI και καταχωρούνται αυτόματα στο Soft1 πρόγραμμα του πελάτη μας.  Οικονομικά, χωρίς λάθη, καθυστερήσεις και προβλήματα. Αντίστοιχη διαδικασία ακολουθείται κατά την έκδοση των Δ. Αποστολής και στη συνέχεια των σχετικών τιμολογίων από τον πελάτη μας προς το Praktiker.

Η New Software εγκατέστησε και παραμετροποίησε το Soft1 ERP με εγκατάσταση στο Cloud για συνεχή διαθεσιμότητα και αδιάλειπτη ασφαλή λειτουργία.

Επικοινωνήστε με τη New Software  για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το EDI και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Tags:
, ,