15 Ιούν 2018 Γνωρίστε την EVA
Η EVA -Enterprise Virtual Assistant- είναι ένας καινοτόμος virtual βοηθός που προσφέρει στους χρήστες του Soft1 τη δυνατότητα να επικοινωνούν και να αλληλοεπιδρούν με το Soft1 μέσω της συνομιλίας (με πληκτρολόγηση ή / και χρήση φωνητικής εντολής) και να αξιοποιούν τα δεδομένα και τις πληροφορίες του προγράμματος, χωρίς να χρειάζεται καν να συνδεθούν σε αυτό.
Η EVA «ζωντανεύει» μέσα από μία σειρά καινοτόμων τεχνολογιών που περιλαμβάνουν γνωστικές λειτουργίες, λειτουργίες επεξεργασίας ομιλίας, καθώς και ένα έξυπνο conversational user interface. Ταυτόχρονα, χρησιμοποιεί τις πλέον εξελιγμένες λύσεις μηχανικής που διατίθενται σήμερα και αξιοποιεί τις δυνατότητες των cloud τεχνολογιών και των web services της SoftOne στην πλατφόρμα Microsoft Azure. Αποτέλεσμα; Η EVA μπορεί και επεξεργάζεται την ομιλία του χρήστη μέσα από διάφορα κανάλια, καταλαβαίνοντας πλήρως τι ζητάει κάθε φορά, σε οποιαδήποτε γλώσσα.
Μέσα από το Skype ή το Facebook Messenger με τη χρήση ενός tablet ή smartphone, η EVA μπορεί να απαντάει άμεσα σε ερωτήσεις του χρήστη, να τον δρομολογεί σε εργασίες, αλλά και να του στέλνει ειδοποιήσεις.
Με τη χρήση ενός tablet ή smartphone, η EVA απαντάει άμεσα σε οποιαδήποτε ερώτηση του χρήστη σχετικά με οικονομικά ή άλλα στοιχεία, πωλήσεις, παραγγελίες, αγορές, αποθέματα ειδών, εγκρίσεις κα. Παράλληλα, είναι σε θέση να στέλνει και να διαχειρίζεται alerts, ειδοποιήσεις και μηνύματα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο χρήστης, είναι απλώς να ρωτήσει την EVA.
Η EVA είναι εδώ και το μέλλον είναι δικό της. Με τη σταδιακή ενσωμάτωση περισσότερων καινοτόμων τεχνολογιών, η EVA θα μετασχηματίσει το μοντέλο λειτουργίας των σύγχρονων επιχειρήσεων. Αξιοποιώντας μελλοντικά ακόμη περισσότερες δυνατότητες machine learning, η EVA θα είναι σε θέση να επεξεργάζεται και να αυτοματοποιεί τις περισσότερες εργασίες και ενέργειες που πραγματοποιούν καθημερινά οι εργαζόμενοι. Εμπλέκοντας τους χρήστες με τον πλέον φυσικό τρόπο, τη συνομιλία, η EVA αναμένεται να αποτελέσει στο σύντομο μέλλον, το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας τους με το ERP.